همراه اول در پاییز امسال از بسته‌های ویژه با امارات رونمایی کرد

همراه اول در پاییز امسال از بسته‌های ویژه با امارات رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، همراه اول همزمان با شروع نمایشگاه جیتکس 2023 و آغاز دور جدید سفرهای پاییزی بسته‌های ویژه رومینگ خود را با کشور امارات اعلام کرد.

بر اساس گزارشی که توسط اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران منتشر شده از جمله زمان‌های خاص برای سفر کردن به کشورهای با آب و هوای گرم فصل پاییز است و از این جهت یکی از مقاصد جذاب توریستی برای ایرانیان کشور امارات می باشد.

همراه اول با توجه برگزاری یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری با عنوان «جیتکس» در دبی و همچنین تحلیل روند سفرهای خارجی هموطنان در این ایام «2 بسته ویژه رومینگ امارات» ارائه کرده است.

مشترکان با سرویس «رومینگ بین الملل» این امکان را دارند تا زمان بازدید از کشوری دیگر بتوانند پیام‌های متنی و ایمیل ارسال و دریافت کنند، تماس‌های تلفنی برقرار و یا دریافت کنند و همچنین به انجام امورات اینترنتی خود بپردازند.

به عبارتی دیگر سرویس رومینگ بین المللی مصداق گسترش پوشش اپراتور تلفن همراه است تا این امکان را برای کاربران ایجاد کند تا استفاده از شماره تلفن همراه و خدمات شبکه اپراتور خانگی در یک کشور خارجی همچنان برایشان فراهم باشد.

بسته‌های ویژه‌ای که شرکت همراه اول برای سفرهای پاییزی به کشور امارات متحده عربی و در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکان همراه اول برای مشترکین خود در نظر گرفته است شامل «بسته 25 دقیقه مکالمه 7 روزه با 25 پیامک هدیه» و همچنین «بسته اینترنت نامحدود 7 روزه با 30 دقیقه مکالمه و 30 پیامک» می‌باشد.

«بسته ویژه مکالمه» با قیمت 150 هزار تومان و «بسته ویژه اینترنت» با قیمت 600 هزار تومان به کاربران عزیز همراه اولی عرضه می‌شود.

علاوه بر بسته‌های گفته شده یک بسته مکالمه و چهار بسته اینترنت دیگر نیز در لیست بسته‌های رومینگ همراه اول وجود دارد که تلاش شده مطابق با طیفی از نیاز تمامی مشترکان طراحی شود.

4 بسته رومینگ اینترنتی با کشور امارات عبارت است از:

بسته اول «400 مگابایت اینترنت بین الملل 7 روزه به قیمت 180 هزار تومان»، بسته دوم «1.1 گیگابایت اینترنت بین الملل 7 روزه با هدیه 10 دقیقه مکالمه به قیمت 390 هزار تومان»، بسته سوم «2.2 گیگابایت اینترنت 7 روزه با 15 دقیقه مکالمه هدیه به قیمت 590 هزار تومان» و بسته چهارم «3.3 گیگابایت اینترنت 7 روزه با 30 دقیقه مکالمه هدیه به قیمت 790 هزار تومان».

همچنین بسته‌ی مکالمه شرکت همراه اول عبارت است از یک بسته «180 دقیقه‌ای 7 روزه با 180 پیامک هدیه» رومینگ با امارات که به قیمت 650 هزار تومان به کاربران عرضه می‌شود.

کسانی که علاقمند هستند به این کشور سفر کنند و کسانی که تقاضای بازدید و حضور از رویداد جیتکس 2023 را دارند می‌توانند جهت خرید و فعالسازی هر کدام از بسته‌های رومینگ امارات علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول با شماره گیری کد دستوری #2913*10* (ستاره 10 ستاره 2913 مربع) جهت انتخاب و خرید بسته مورد نظرشان اقدام کنند.


 

 

 

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل