روش فعال‌سازی بسته مکالمه نامحدود ایرانسل را بشناسید‎

روش فعال‌سازی بسته مکالمه نامحدود ایرانسل را بشناسید‎

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، این امکان برای مشترکین ایرانسل به وجود آمده تا با درج کد مکالمه نامحدود ایرانسل از طرح مکالمه نامحدود ایرانسل استفاده کنند. همچنین مشترکین ایرانسل می‌توانند همزمان با استفاده از این خدمات از یک پکیج اقتصادی مکالمه درون شبکه استفاده کنند.

مشترکین ایرانسلی می‌توانند به راحتی و با استفاده از کدهای دستوری مشخصی از بسته‌های مکالمه ایرانسل استفاده کنند.

اپراتور ایرانسل بسته‌های مکالمه ویژه‌ای را برای تماس ارزان‌تر با سایر مشترکین ایجاد کرده است که مشترکین این اپراتور می‌توانند با استفاده از آن‌ها به کاهش هزینه‌های مکالمه خود کمک کنند، در این مطلب قصد داریم شما را با روش خرید مکالمه نامحدود ایرانسل و استفاده از کد دستوری مکالمه نامحدود ایرانسل آشنا کنیم.

چندین راه جهت خرید بسته مکالمه ایرانسل وجود دارد اما بسته مکالمه رایگان ایرانسل تنها با کد دستوری قابل پیگیری و فعالسازی می باشد و نکته‌ای که در این قسمت لازم است به آن توجه کنید این است که بسته‌های مکالمه ایرانسل برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور قابل استفاده است.

* همچنین در بین بسته‌های مختلف ایرانسل یک بسته مکالمه وجود دارد که بدون هیچ هزینه‌ای برای مشترکین اعتباری و دائمی و تنها با کد دستوری فعالسازی می‌شود.

جهت خرید بسته مکالمه رایگان ایرانسل تنها لازم است کد دستوری #6*55*555* (ستاره پانصد و پنجاه و پنج ستاره پنجاه و پنج ستاره شش مربع) را شماره‌گیری کنید و پس از این که کد فوق را شماره گیری کردید بسته‌های مختلف ایرانسل را مشاهده می‌کنید که یکی از آن‌ها بدون هزینه بوده و کاری می‌کند که با هر 2 دقیقه تماس 20 دقیقه رایگان مکالمه کنید.

شماره این بسته عدد 41 است و با درج این عدد پیامک فعالسازی این بسته برای شما ارسال می‌شود.

شما می‌توانید در طول مدت زمان یک ماه از این بسته استفاده کنید و برای اطلاع از حجم باقی‌ مانده آن را می‌توانید کد دستوری #4*1*555* (ستاره پانصد و پنجاه و پنج ستاره یک ستاره چهار مربع) یا اپلیکیشن ایرانسل من مشاهده کنید.

براساس گزارشی که توسط خبرنگاران منتشر شده هزینه تماس‌ها برای سیم‌ کارت اعتباری معادل 1.49 تومان در ثانیه و 89.9 تومان در دقیقه است. همچنین تعرفه پایه جهت برقراری تماس درون شبکه‌ای ایرانسل برای سیم‌کارت‌های دائمی 50 درصد کمتر از سیم کارت‌های اعتباری بوده که 0.99 تومان در ثانیه و 59.9 تومان در دقیقه محاسبه می‌شود.

جمع بندی:

به همراه بسته‌های مکالمه تخفیفی و تشویقی ایرانسل شما می‌توانید با شماره‌گیری کد شگفتی‌های ایرانسل بسته‌های شگفتانه جدید را مشاهده کنید که این بسته‌ها شامل بسته شگفتاک و بسته شگفت و گو می‌شود.

* این بسته‌ها برای افرادی مناسب است که ساعات زیادی از شبانه‌ روز را به مکالمه با گوشی موبایل مشغول هستند.

مد نظر داشته باشید 9٪ مالیات ارزش افزوده در زمان فعال‌ سازی بسته مکالمه نامحدود ایرانسل از اعتبار به صورت خودکار کسر می‌گردد و برای مشترکین دائمی در صورت حساب آن‌ها محاسبه می‌شود.

البته همان‌ طور که گفته شد بسته 2 دقیقه تماس، 20 دقیقه مکالمه رایگان، یک بسته کاملا رایگان بوده که برای تمامی مشترکین ایرانسل فعال می‌شود و هم اکنون تنها طرح مکالمه نامحدود ایرانسل است که در این مطلب به روش خرید مکالمه نامحدود ایرانسل پرداختیم. به این موضوع توجه کنید که این بسته یک ماهه بوده و در اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانید حجم باقی‌مانده آن را مشاهده کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
علی نوبخت

بسیار عالی

علی نوبخت

سپاس برای متن خوب

محمدرضا رحمانی زنجانی

مشکل بعد از ارسال کامنت تست ویرایش نظر ادمین

محمدرضا رحمانی زنجانی

تست کامنت بلاگ

احسان فهامی

ایرانسل بسیار اپراتور داغونی است.

قیمت گذاری سیم‌کارت تشخیص نوع رند اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت ایرانسل
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت رایتل
سامانتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت سامانتل
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت شاتل موبایل
آرین تل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آرین تل
آپتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
سیم‌کارت آپتل